traditie din 1950
  • Despre noi
  • Produsele noastre
  • Five Continents
  • Blog
  • Formular de contact
  • Noutati
Noua gama de cascavaluri feliate!

Noua gama de cascavaluri feliate!

Cascaval Clasic - Feliat
Cascaval Dobrogea - Feliat
Cascaval de Capra - Feliat


Five Continents lanseaza noua gama de cascavaluri feliate! Pastrand aceeasi reteta … am transformat bucata de cascaval in felia de cascaval!

Noua gama de cascavaluri feliate o gasiti pe plan national in marile retele de magazine!

  • Cascaval Clasic Feliat
  • Cascaval Dobrogea Feliat
  • Cascaval de Capra Feliat

Click aici pentru a vedea gama noastra completa!

Five Continents produce cașcaval pentru nemții de la Muller

Five Continents produce cașcaval pentru nemții de la Muller

O fabrică din Botoșani aleasă de nemți pentru calitate! Compania botoșăneană Five Continents Group produce cașcaval pentru gigantul Muller. Negocierile între cele două părți au durat aproape un an, timp în care gigantul german a făcut mai multe teste de calitate la fabrica Five Continents.

„Noi vom continua producția sub brandul propriu pe absolut toată gama, dar vom produce, concomitent, și produse pentru brandul Muller. În primă fază avem contract pe cașcaval, dar există negocieri și pentru alte produse. Ei au venit, au realizat produsele la noi după rețeta lor, le-au trimis în Germania pentru a fi verificate și au hotărât să producă la Five Continents”, a declarat omul de afaceri Tonino Boldea, proprietarul fabricii Five Continents.

Compania botoșăneană mai produce cașcaval și alte produse lactate pentru Carrefour și Lidl, fiind comercializate sub brandurile proprii ale celor două lanțuri. De asemenea, Five Continents negociază și cu alte lanțuri de magazine fabricarea de produse lactate care vor fi comercializate sub brandurile acelor lanțuri. Firma botoșăneană Five Continents este prima companie din România care a primit acordul Uniunii Europene pentru a comercializa produse lactate în spațiul comunitar. Gigantul Muller are o istorie de peste 100 de ani și cinci fabrici la nivelul Europei.

sursa:http://www.banulbotosanean.ro/

Ca la… mother acasă: Bătaie în Hastings – Anglia pe Brânza de Botoşani

Ca la… mother acasă: Bătaie în Hastings – Anglia pe Brânza de Botoşani

Hastings este un oraş-port la Canalul Mânecii, situat în apropierea Strâmtorii Dover, care desparte Franţa de Marea Britanie. Se află la 86 kilometri sud-est de Londra şi are în jur de 86.000 de locuitori. Nu auzi pe cineva vorbind româneşte pe acolo, nici nu vezi vreun Tricolor, iar în iunie e o vreme cam de marte-aprilie prin Botoşani. 

De la iconiţe la brânză de cinci stele, totul la… Delicatessen

Şi totuşi, ce legătură există între Hastings şi Botoşani? Relaţia este una strict… alimentară. În centrul urbei funcţionează „Gourmet Shop Delicatessen”, un magazin a cărui reclamă trecută în ferestre – A wide selection of eastern european food – începe să explice cum au ajuns englezii de aici să mănânce produse tocmai din nordul Moldovei. La mare căutare sunt „Brânză burduf, calitate de 5 stele”, produsă la Five Continents – Răchiţi – Botoşani şi care costă 3 lire, precum şi caşcavalul de capră procesat la aceeaşi firmă. Preţul? 4,50 lire pentru sortimentul de 400 de grame. Lactatele de la Botoşani stau la loc de cinste alături de produse recunoscute la nivel naţional, precum telemeaua şi brânza feta La Dorna, caşcavalul Tudia sau foile cremşnit Boromir. Prin aceleaşi galantare se mai găsesc şi alte produse foarte întâlnite în România, precum seminţe Nutline sau sucuri Tedi. Într-o altă parte a marketului sunt oferite la vânzare iconiţe creştin-ortodoxe şi lumânări, însă şi despre acestea, ca şi despre produsele alimentare, gestionara evită să ofere informaţii, susţinând că nu cunoaşte distribuitorul şi nici modul în care mâncărurile româneşti ajung să fie desfăcute tocmai în „metropola” Hastings.

Romania? Gipsy, girls, Dracula

Magazinul nu are patron botoşănean şi nici măcar român, iar englezii din localitate află cu surprindere că li se întâmplă uneori să mănânce brânză de la mii de kilometri distanţă, dintr-o ţară despre care atunci când îi întrebi ce ştiu îţi răspund natural: gipsy, girls, Dracula. Culmea este că englezii mănâncă lactate din Botoşani, în timp ce unul dintre stereotipurile despre români este că sunt mari consumatori de… carne. Magazinul funcţionează cu succes în condiţiile în care români nu prea sunt prin Hastings, asta şi ca urmare a apropierii faţă de Londra, unde posibilităţile de angajare şi de iniţiere a unei afaceri sunt infinit mai numeroase. „Sunt români şi pe aici, însă puţini. La Londra este comunitate compactă, acolo mergi într-un cartier, eşti în Rusia, în altul eşti în Polonia, în altul în India şi tot aşa”, afirmă Sebastian Graca de Silva, preşedintele Asociaţiei Act Global Cic, care derulează proiecte europene ce vizează schimbul de experienţă între tineri din mai multe state. În ciuda numelui cu rezonanţe portugheze omul chiar este cetăţean englez, cu descendenţe iberice însă, fiind foarte mândru de reinstalarea lui Jose Mourinho antrenor la Chelsea Londra.

Oraş încărcat de istorie

Revenind la Hastings, oraşul este celebru în Marea Britanie datorită luptei care a avut loc aici în 1066 – Bătălia de la Hastings – când normanzii au cucerit Anglia. În confruntarea care a durat o zi întreagă Regele Harold al II – lea al Angliei a fost ucis după o luptă sângeroasă de William Cuceritorul, care a pus astfel capăt dominaţiei anglo-saxone la tronul ţării.

În Anglia, dar şi în Austria, Spania, Italia…

Five Continents a început să exporte în urmă cu aproximativ trei ani de zile, acest lucru fiind posibil prin intermediul unor societăţi care furnizează pe piaţa internaţională şi alte produse pe lângă cele de la Botoşani. Acestea sunt destinate comunităţile de români din alte ţări şi nu numai.  „Produsele noastre ajung în Italia, ajung în Spania, ajung în Anglia, deci ajung în mai multe ţări din Europa, în Austria. Dar principalele exporturi sunt în ţările arabe, deci pe partea de export. Totuşi ponderea în producţia noastră, nu este foarte mare, între 7 şi 8% din producţia noastră, dar este mulţumitor pentru perioada asta ca să reuşeşti pe o piaţă şi să ai şi cerinţă. Noi dăm de doi, trei ani. Dacă dai o dată şi nu îţi merge marfa nu-ţi mai cere a doua oară”, a declarat Tonino Boldea, patronul de la Five Continents. 

„Este greu să vinzi în ţară la noi…”

În opinia omului de afaceri botoşănean introducerea produselor de la Five Continents pe piaţa internaţională nu a fost o misiune tocmai uşoară dat fiind actualul context economic. „Este greu să vinzi în ţară la noi, nu să vinzi pe piaţa internaţională. Este greu accesul, este foarte dificil, exact cum ar veni cei din afară care nu sunt aşa de doritori de produsele noastre cum suntem noi doritori de produsele lor. În momentul în care vine cineva şi vinde produsul nu ştiu care românii se îngrămădesc să-l cumpere, pe când în afară sunt consumatori, pe segmente de piaţă şi au nişte produse pe care le consumă preponderent de la mărcile pe care le consumă de ani de zile”, a mai spus Tonino Boldea.

Sursa: Botosaneanul

Investiţie de trei milioane de euro la Five Continents

Investiţie de trei milioane de euro la Five Continents

Procesatorul de lapte Five Continents a inaugurat o nouă linie de ambalat produse. Noua tehnologie implementată prevede ambalarea produselor în cutii, ceea ce oferă o protecţie mai ridicată împotriva bacteriilor. Patronul societăţii, Tonino Boldea, a precizat că măsura a fost posibilă datorită unui proiect cu finanţare europeană în valoare totală de trei milioane de euro. „Produsele sunt naturale, iar în prezent acoperim 80% din piaţă la nivel naţional. Anul viitor vom scoate şi alte produse”, a declarat Tonino Boldea. Directorul de producţie al fabricii, Dorica Hrab, a menţionat că noua linie de ambalare va duce la un control sporit al procesului productiv şi păstrarea valorilor nutritive ale laptelui.mbalate în cutii laptele de consum, sana şi iaurtul.

Five Continents Group a fost înfiinţată în 2005, are peste 140 de angajaţi şi o cifră de afaceri de peste 22 de milioane de lei.

Sursa: Monitorul de Botosani

Produsele Five Continents Group acoperă 80% din hipermarketurile din România

Produsele Five Continents Group acoperă 80% din hipermarketurile din România

„Avem o acoperire de 80% pe piaţa românească”, a declarat Tonino Boldea.

Totodată, Dorica Hrab, directorul firmei Five Continents Group SRL, a declarat că societatea are distribuţie naţională şi regională.

„La nivel regional suntem în cinci judeţe din Moldova şi avem produse în peste 600 de magazine pe care le aprovizionăm de cel puţin două ori pe săptămână”, a declarat Hrab.

Sursa: Banul Botosanean

Actionarul Five Continents vine cu 5 mil. euro pentru investitii

Producatorul de cascaval Five Continents din Bucuresti, unul dintre primii cinci jucatori din piata, potrivit datelor companiei de cercetare Nielsen, estimeaza o cifra de afaceri de 12,3 mil. euro in acest an, in crestere cu 60% fata de 2006.

“Compania a finalizat anul 2006 cu o cifra de afaceri de 26 de milioane de lei (7,7 mil. euro), dublandu-si rezultatele financiare comparativ cu anul precedent, iar anul acesta estimam ca vom inregistra o crestere de 60% a cifrei de afaceri”, a declarat Hani Khalil, directorul general executiv si actionarul majoritar al companiei.

Five Continents a inceput activitatea de productie pe plan local in 1993, in urma achizitionarii unei fabrici de branzeturi de la Fetesti. In prezent, compania detine trei capacitati de productie in Fetesti, Botosani si Valcea, ultimele doua achizitionate in 2005. Acestea au cumulat o suprafata totala de 6.000 de metri patrati si o capacitate de prelucrare a laptelui de 13.000 de litri de lapte.
“In 2006 am realizat investitii de aproximativ 4 milioane de euro in modernizarea si extinderea capacitatilor de productie. Investitiile din acest an se vor ridica la aproximativ 1,5 milioane de euro si vizeaza cresterea capacitatilor de productie”, a spus Khalil.

Aproximativ 20% din produsele companiei sunt comercializate prin intermediul magazinelor internationale, iar restul prin retailul traditional.

“Producem sub brand propriu, dar si sub marcile private ale lanturilor de magazine”, a adaugat Khalil. Marca proprie a companiei este Five Continents.

Potrivit reprezentantului companiei, printre magazinele din retailul modern care comercializeaza in prezent produsele Five Continents se numara Metro, Selgros, Carrefour, Cora si Auchan.
Piata lactatelor este unul dintre segmentele cu cea mai rapida dezvoltare din industria alimentara, inregistrand in ultimii ani cresteri de peste 30%. Potentialul de crestere este foarte mare in continuare insa, in principal deoarece consumul de lactate pe plan local este in continuare cu mult sub media europeana.

Consumul local de branzeturi este insa cu mult sub media europeana, de doar aproximativ 4 kg pe cap de locuitor anual, fata de 20 kg in Europa de Vest. Cei mai mari producatori de cascaval de pe piata locala sunt Hochland, Friesland, Delaco, Five Continents si LaDorna.

Sursa: Ziarul Financiar

Postări Recente

  • Noua gama de cascavaluri feliate! 11.08.2017
  • Five Continents produce cașcaval pentru nemții de la Muller 30.07.2014
  • Ca la… mother acasă: Bătaie în Hastings – Anglia pe Brânza de Botoşani 17.06.2013
  • Investiţie de trei milioane de euro la Five Continents 29.12.2011
  • Produsele Five Continents Group acoperă 80% din hipermarketurile din România 28.12.2011

Arhiva

  • August 2017
  • July 2014
  • June 2013
  • December 2011
  • September 2007
Five Continents
  • Acasa
  • Blog
  • Formular de contact
  • Termeni si Conditii
  • Politica de Confidențialitate
  • ANPC

2025 © Copyright: Five Continents Trading Company 1993 S.R.L. Toate drepturile rezervate.